Obchodní podmínky

- Hlavní body
- Podmínky dodání a lhůty expedice
- Platba za zboží
- Vrácení zboží
- Reklamace zboží
- Záruka na zboží
- Servis
- Pokyny pro uživatele
- Ochrana osobních dat
Hlavní body
- Objednané zboží je expedováno druhý pracovní den po obdržení objednávky (pokud je momentálně na skladě).
- Pokud objednané zboží není na skladě, bude zákazník vyrozuměn o předpokládaném termínu dodání. Zákazník pak buď s náhradním termínem souhlasí, nebo může objednávku zrušit.
- Zboží je expedováno na dobírku prostřednictvím České pošty.
- Poštovné činí 90 Kč. pro zaslání v České republice.
- Poštovné při zasílání do ciziny se řídí platným ceníkem České pošty.
- Na všechno zboží je záruka 24 měsíců.
- Všechny ceny jsou včetně DPH.
Podmínky dodání a lhůty expedice
- Zboží je dodáváno zákazníkovi poštou, tedy poštovní dobírkou.
- Pokud je objednané zboží na skladě, je expedováno druhý pracovní den. V případě, že zboží na skladě není, bude zákazník vyrozuměn o předpokládaném termínu dodání. Pokud zákazník s termínem dodání v tomto případě nesouhlasí, může objednávku zrušit.
- Za případné nedostatky ve službách poskytovaných dopravcem neneseme odpovědnost.
- Při zásilkách do zahraničí je nutná individuální dohoda.
Platba za zboží
- Zboží je zasíláno poštovní dobírkou. Zákazník platí jeho cenu České poště při převzetí. Následně je částka Českou poštou poukázána na účet prodávajícího.
- Vzhledem k tomu, že veškeré platby za zboží jsou poukazovány dopravcem (Česká pošta) na účet prodávajícího, nepodléhá prodejce EET.
- Spolu se zbožím obdrží zákazník daňový doklad, český návod a záruční list. Tyto doklady je zákazník povinen uschovat pro případnou reklamaci.
Vrácení zboží
- Zákazník má právo v případě jakékoli nespokojenosti zboží vrátit a to v souladu se zákonem č.367/2000 ze dne 14.9. 2004 i bez udání důvodů. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží. Zákazník pak má právo požadovat za zboží peníze nebo jiné zboží.
- Vrácením se rozumí předání zboží dopravci (např. České poště). Peníze za zboží budou pak zákazníkovi vráceny převodem na jeho účet nebo poštovní poukázkou a to nejpozději do 7 pracovních dnů od fyzického obdržení a překontrolování zboží dodavatelem. Náklady na poštovné v případě vrácení zboží poštou hradí zákazník. Pokud zákazník vrací zboží poštou, musí tak učinit pouze doporučenou zásilkou. Zaslání zboží zpět na dobírku, nebude akceptováno.
- V případě vrácení zboží musí být toto vráceno nepoškozené a nepoužité, v originálním balení. Vráceny musí být rovněž všechny doklady které zákazník spolu se zbožím obdržel. To je doklad o zaplacení, návod a záruční list. V opačném případě nemůže být vrácení zboží akceptováno.
Reklamace zboží
- Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.
- Zákazník je povinen zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a zkontrolovat správnost a neporušenost dodávky.
- Zákazník je povinen u zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat též jeho funkčnost, aby tak zjistil případné závady.
- V případě zjištění závad co do funkčnosti zboží či kompletnosti dodávky, vyrozumí zákazník neprodleně dodavatele emailem nebo telefonicky.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit záruční list, doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
- V případě reklamace takových vad zboží, za které převzal dodavatel záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
- Dodavatel je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Lhůta počíná běžet dnem doručení reklamovaného zboží dodavateli.
Záruka na zboží
- Na veškeré zboží je záruka 24 měsíců.
- Záruka se nevztahuje na poškození skla, pouzdra, řemínku nebo kovového tahu neúměrným namáháním nebo fyzickým poškozením.
- Záruka se nevztahuje na poškození pobytem hodinek v nevhodném prostředí.
- Záruka se nevztahuje na vady vyvolané neodborným zásahem.
- Záruka se nevztahuje na výměnu baterie.
Servis
- Veškeré reklamace a záruční servis hodinek Seiko a Orient vyřizuje AZWATCH, Jeseniova 837/10, 130 00 Praha 3, e-mail: info@azwatch.cz, tel. 721 650 916
Pokyny pro uživatele
- Hodinky chraňte před prudkým nárazem, pádem a otřesy.
- Hodinky chraňte též před magnetickým polem, chemickými vlivy a náhlými změnami teplot.
- V případě, že hodinky nejsou označeny jako vodotěsné, chraňte je před účinky vody a vzdušné vlhkosti.
- Neotvírejte pouzdro hodinek a chraňte strojek a pouzdro před neodbornými zásahy.
Ochrana osobních dat
- Veškerá vámi poskytnutá osobní data a údaje pečlivě chráníme před zneužitím. Neposkytujeme je třetím osobám, pouze s výjimkou dopravce, který zásilku doručuje.
- Tyto údaje jsou využívány pro zaslání objednaného zboží a komunikaci se zákazníkem.
- Data dále pro jiné účely nevyužíváme. Pouze pro komunikaci v případě reklamace, nebo dalších požadavků ze strany zákazníka.
- Dodržujeme všechny platné zákonné postupy dle GDPR